31. mar. 2012

Agnes Cupcakes - smagsprøve


Her kommer lige en lille omtale/anmeldelse af Agnes Cupcakes.

På billedet er Oreo cupcake til venstre og cheesecake-cupcake til højre.

Jeg har efterhånden hørt meget om Agnes Cupcakes, og da jeg endelig skulle til København, måtte jeg jo pænt spørge veninderne om de ikke ville en tur forbi Agnes Cupcakes. Det ville de heldigvis, det krævede ikke megen overtalelse.

Vi købte 5 cupcakes til deling: mælkechokolade, lemon coconut, red velvet, oreo og cheesecake.
Vi var meget begejstrede over de små fine æsker man fik med, og vi kunne fint gå en tur rundt i byen bagefter, for så at sætte tænderne i kagerne et par timer senere.

Cupcakene er gode - men meget søde. Af de fem cupcakes vi købte, var de fire med smørcreme ovenpå. Det er en sød fornøjelse, og alle var enige om at den med flødeosttopping var den bedste. Nemlig cheesecake-cupcaken! Ikke kun var flødeosten ovenpå rigtig luftig og lækker, selve kagen var også mere imponerende end de andre, da den havde blåbærfarve og smag. Super lækkert i forhold til de andre som skuffede en smule.

Jeg kan sagtens finde på at tage derind en anden gang igen - men jeg tror jeg holder mig fra de cupcakes der har smørcreme som topping. Og så vil jeg helst gå efter de cupcakes som har bær eller et andet friskt strejf over sig.


Mælkechokolade 


Så skal der smages cupcakes!


Men Agnes cupcakes skal da prøves hvis man endelig er i København. Men jeg glæder mig nu til at prøve Cupcakefabrikken i Århus, da jeg også har hørt meget godt om den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar